Най -добрата салата от ресторанта

тази сутрин Бен и аз взехме решение да разгледаме селото на морското пристанище, преди да се наложи да проверим от нашия хотел. Хванах ледено кафе и бях готов да тръгна!

Не знам дали съм го обсъждал, но в петък се спуснах до Сан Диего Соло за Blogher. Бен взе влака тук вчера следобед, за да прекара останалата част от уикенда с мен, като се има предвид, че е само на 80 мили северно от нас! Това е само 23 долара за Amtrak от Irvine до San Diego и по този начин можем да се върнем заедно.
Най -новите ми видеоклипове

Тогава тя я нямаше – преглед на книги
Добро слушане – поредица за преглед на книги и подкаст
Тогава тя го няма от Лиза Джуел – достъпна на Audible, Amazon или където и да се продават книги.

“Тогава тя го нямаше” добре ли е? Ето моя рецензия!

За много повече отзиви, връзки и предложения, вижте runeatrepeat.com

Още видеоклипове

00:00
08:21
04:20

Намерих тази статуя на разходката си вчера и исках да се върна и да посетя с Бен <3 Позата ни не е почти толкова романтична ... дотогава бяхме поне на километър и половина от хотела и трябваше да се обърнем назад. Обратно в стаята имах ябълка. Изглежда малко в масивната ми ръка, но е с нормален размер. След това, първото „ах-ха!“ Момент на моето документиране = Имах половината от този пакет ухапвания от манго. неща като това пропускат камерата през цялото време. Точно това искам да бъда много по -отговорен. Не че все още правя промени, просто осъзнавам. След като проверих от нашия хотел Бен и аз отидохме на преследване на дива гъска, опитвайки се да намеря добър мексикански ресторант. Този, който намерихме в Yelp, в крайна сметка беше затворен. В този момент бяхме невероятно гладни и избрахме следващото нещо, което видяхме план Б. Цял уикенд жадувам за масивна салата и знаех, че това е, което искам. Взех салата Cobb с куп модификации, включително - салата от риба тон, вместо пиле на скара, дръжте синьото сирене. хареса ми. Имаше всичко, което обичам в салата = смесени зеленина и маруля с биб, нарязани домати, cucs, авокадо, твърдо сварено яйце и риба тон !!! Това беше най -добрата салата от ресторанта, която някога съм имал. Обещание. Тъй като салатите Cobb идват с бекон (и те не ви таксуват по -малко, ако се откажете), поисках го отстрани и го дадох на Бен. Той получи пържола за сирене Carne Asada и пържени картофи. Откраднах една четвърт от тях за добра мярка The.best.salad. Някога съм имал в ресторант. И беше масивно. Обмислих да попитам дали мога да взема купата на кофата, но реших да спестя на това място на това място. След обяд се отправихме обратно към водата, за да посетим музея Midway USS Midway е самолетоносач с тон самолети и историческа информация. Бен беше толкова развълнуван. Аз не толкова много, но в крайна сметка беше много по -интересно, отколкото очаквах. Входът идва с аудио екскурзия и обичах да чувам истории от действителните пилоти! Имах чувството, че получавам изгаряне на слънце и взех решение да разтърся пуловера си като одеяло. Знам, че си изумен от модния ми смисъл. Бен е механичен инженер и беше в небето на производителя. Той направи близо 200 снимки на различните самолети невероятно близо. Картата ми с памет вече е конфитюр, пълна с подобни неща (за разлика от 200 снимки на всичко, но кученце-салади). Спомняте ли си онази статуя, която видяхме по -рано? Ето гледката от кораба: Все още съм невероятно износен от лудостта на Blogher и снощните проблеми в блога. В крайна сметка спаднах на пейка! Бен казва, че приличах на хобо. Ако това е вярно-той е хобо-сексуален След дрямката си завършихме екскурзията и се отправихме обратно към колата. Имах страхотни закуски за пътното пътуване до дома! Кат ми даде 2 пакета Oikos, които замръзнах по -рано, така че да продължи. Бен и аз също споделихме тези закуски ... Все още съм „всичко това“ с интуитивно хранене (просто ще бъда много по -наясно) и напоследък осъзнах предпочитания и нехаресвания. Например - наскоро открих, че не ме интересува толкова много моркови и харесвам всичко, освен Doritos в тази чанта. Изтощен съм - нямам търпение да се прибера! О, на всички, които питат за „малката черна рокля“ от снощи… това е от Nordstrom Rack, но аз я закупих през декември за коледно парти. Оттогава не го нося и оттогава седя в гардероба ми! Изпратете ми работната книга Запазете Споделянето е загриженост! Дял Туит ЩифтДял Поща Дял