Ден в Окснард и Пасадена полумаратон резюме

вчера сутринта се събудих преди слънцето, за да вляза в бягане.

Последните ми видеоклипове

Неортодоксална книга и преглед на Netflix
Преглед на серията Book & Netflix – Unorthodox. Добро слушане – поредица за рецензии за книга, подкаст и визуални развлечения.

Още видеоклипове

00:00
08:21
07:28

Исках да се върна към дълги писти този уикенд, така че направих 13 събота и имах полумаратона в календара за неделя. Първият кръг.

Горещо, но великолепно. Благодаря ти SoCal.

Тогава, Бен и аз тръгнахме на пътя на север за нашето мини-пътно пътуване.

Първа спирка – изложението за полумаратон Пасадена, за да грабнеш лига.

Срещнах читателя Джилиан – това беше първото й полувреме !! Тя блогове в блога Broccoli.

След това продължихме на север. Със закуски. Boom Chicka Wowow

Отидохме направо до пристанището на Окснард за круиз по Lil Booze.

Авангардът ни отведе на остров Анакапа, най -малкият от Каналските острови за обиколка на природата. Не слизате от лодката, а просто обикаляте наоколо.

След това отидохме да изследваме пристанището на Вентура. Имаше много реклами за Деня на пират, които идват през юли!

Хванахте ли пиратската ми шега на последния ми пост?

Време за вино. Това го кара да се чувства като ваканция.

Поръчахме две ролки от пристанищните суши. Но услугата беше супер бавна, така че в крайна сметка напуснахме, преди наистина да се напълним.

По някаква причина бях на мисия да пробвам стриди това пътуване. Никога досега не съм ги имал. Докато шофирах заедно, забелязах това място и надникнах, за да видя дали имат такива.

Успех! Те имаха стриди и собственикът на мястото, които се възхищаваха за тях и казаха, че определено трябва да ги опитаме!

Бен и аз споделихме тази заповед на стриди и чипове. Много вкусен! Не знам дали е „изневяра“ да ги пържат, но не ме интересува. Обичам го.

Десерт.

След това отидохме в хотела, за да получим 5 часа сън преди състезанието.

Пасадена полумаратон резюме

Тази сутрин се събудих и се приготвих за горещ полумаратон. Тествах новия си спрей за борба с кожата. Радвах се, че го имах – до края се удавях от пот и това щеше да направи неудобен ден !!

Готов за бягане!

Срещнах много нови приятели и в началото!

Джам днес управляваше първото си полувреме със съпруга си – съпругът на Jam Rishing Rishing !!

Ребека направи и първия си полумаратон днес! Как мина?

Видях Емили на финала – Хола!

Джилиан от преследването на малини прокара 10K.

Мисли за расата на полумаратон Пасадена: Беше трудно!

Това е нещо като в дълбочина като резюме, както и аз, но ще разясня, тъй като се наслаждавам на променлив ток при майка ми …

Исках да опитам да остана около 8:15 ish цялото състезание. Да. Не.

Бягах на уморени крака от вчерашните 13, така че знаех, че това може да е разтягане. Плюс това бях 100% готов да спра всички заедно, ако моята ИТ група се изтегли. <- За щастие това не се случи! Но беше горещо. Имаше хълм от миля 9 до 10, който ме накара да искам да умра. И всъщност се почувствах „извън форма“. Не мога да реша дали това е заради топлината/дехидратацията/уморените крака или всички. Вероятно всички. Неофициален: Вчера срещу днес. Показах се и пуснах километрите. Щастлив съм. След това грабнахме кафета на Tierra Mia Cubano Con Leche и това, както всички са добре. И взех ледена баня на майка ми, защото това е правилното нещо. Толкова добър уикенд! Нека храненето започва !! Въпрос: Как беше вашият уикенд? Изпратете ми работната книга Запазете Споделянето е загриженост! Дял Туит Щифт Дял Поща Дял Продължавайте с тези: Ако разтягате или се разточете след изтичане и OC Half Marathon Recap Podcast 79 Ако разтягате или се разточете след изтичане и OC Half Marathon Recap Podcast 79 OC Half Marathon резултати и резюме. Съвети за деня на състезанието и преглед на курса. и валцуване на пяна срещу разтягане - коетое b Irvine Half Marathon Race Recap Irvine Half Marathon Race Recap Половин маратон резюме и преглед. Irvine наполовина луд полумаратон за бягане на маратон и преглед на състезанието и съвети за AFC Half Marathon Race Recap и снимки AFC Half Marathon Race Recap и снимки Най -добрият град на Америка (Сан Диего) Резултати от расата на полумаратон и резюме. Снимки на полумаратон AFC. Работи в Полупух на половин маратон на Ирвин Полупух на половин маратон на Ирвин Lexus Lace Up Race Irvine Half Marathon. Orange County работи половината, 5K, релейни резултати и резюме. 2019 дантели нагоре Run Race Disc Резултати от полумаратон на OC и топ 13 акцента Резултати от полумаратон на OC и топ 13 акцента Резултати от расата на OC Marathon и Half Marathon. Оранжев окръг резюме и най -добрите части от бягането на 13,1 мили. Отстъпки за други Surf City Half Marathon Резултати и резюме Surf City Half Marathon Резултати и резюме Surf City Marathon и Half Marathon резултати и резюме. Снимки и забавление от полумаратонския бягане в плажа Хънтингтън ⚡ от Shareaholic .