Круиз на ергенско парти

Хей там от Ensenada, Мексико !!!

Вчера се качих на круизен кораб за ергенското парти на моя приятел Сюзън.
Най -актуалните ми видеоклипове

00:00
08:21
01:45

Това е кратък тридневен круиз от Лонг Бийч до Енсенада и обратно. Напуснахме в петък следобед и ще се приберем в понеделник сутринта. Бен ме заряза на пристанището на Лонг Бийч около 14:00 вчера. Вече ми липсва <3 Бяхме посрещнати с ягоди и шампанско! Чувствах се толкова фантазия! Имам един малък проблем с този круиз, че изборът на декор на Carnival е леко обиден ... Малко след като се настанихме, се отправихме към предпазната тренировка. Абсолютно обърнахме внимание и не преминахме през много право на Далас (чухте ли, че Мат се среща с Rhwobh?!) След това проучихме кораба. Това е много по -готино, отколкото очаквах. Ще видим дали смел басейна ... Около 17:00 бях гладен, но вечерята беше далеч (всеки път, когато трябва да изчакам много повече от 5 минути за ядене, е далеч). Както и да е, имаме пица. Събрах и миш-мост от горещи домашни любимци гарнитури-лук на скара, гъби, салата от кол Накрая беше време да се приготвите за вечеря и танци! Загряхме малко Да, нося тази рокля, когато изляза. Да, притежавам много повече от една рокля. Но аз не притежавам много повече от една рокля, в която се чувствам уверена, така че това е, което трябва да погледнете. Отново. За щастие, приятелите ми нямат нищо против, че винаги нося едно и също нещо. Казват, че това помага да ме проследи. Вечерята винаги трябва да започва с хляб или чипс ... често и двете. Купих тиквената тиква и пай с чедър. Бях красива и вкусна невероятна. Ах-лабиринт. Дойде със страна на полента. Очевидно готвачът смята, че все още се зареждам с въглехидрати, защото това е цялото това хранене! За щастие, аз също мисля, че все още съм зареждащ въглехидрати (всяка дума за това какъв маратон трябва да направя по -нататък, за да не се налага да спирам?). Преди съм бил на този круиз, така че знам, че трябва да купите топлата торта за топене на шоколад за десерт. Върнахме се в стаята след вечеря, за да изиграем няколко мача за парти за ергенски езда. Обичам да излизам да танцувам, но рядко го правя, бях невероятно в екстаз, за ​​да изляза и да стъпя към музиката. И аз не бях единственият в екстаз за танците ... Останалата част от нощта е замъглена. Мисля, че имаше водка, пица в средата на нощта и няколко мехури. Но не мога да потвърдя Ето защо Сюзън и аз сме приятели - отидохме да спим пиян след 3 часа сутринта и се събудихме тази сутрин, за да бягаме на пистата. Не се получихме прекалено луди с него, но ми беше добре да се измъкнем. Разгледахме и фитнеса за някаква работа на AB. По това време гладувах и нападнах бюфета за закуска. Натрупах се на овесени ядки с гарнитура, яйца, плодове, парче от канелена ролка и две кутии зърнени храни. Сега се готвим да изследваме Ensenada за деня. Някой индивид иска да им върна сомбреро? Ще се видим малко! Изпратете ми работната книга Запазете Споделянето е загриженост! Дял Туит Щифт Дял Поща Дял Продължавайте да избирате за тях: Национален ден за пица на сирене @RuneAtrepeat Instagram Национален ден за пица на сирене @RuneAtrepeat Instagram Подарък за подарък. Политики за раздаване Бягане на остров Марко Флорида 2021 Бягане на остров Марко Флорида 2021 Къде да бягате на остров Марко Флорида. Изпълнение на идеи за пътувания и летни плажни пътувания. Флорида Run BloG и Опаковане за Run Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Опаковане за Run Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Опаковане за бягането на бялото бяло вино и състезанието за полумаратон на полумаратон. Какво опаковам, за да провеждам състезанието от 13,1 мили Идеи и истории за пътуване от ваканцията в Сан Франциско Идеи и истории за пътуване от ваканцията в Сан Франциско Идеи за пътуване от Сан Франциско. Пътуващи изповед от моята лятна ваканция и любими места в Сан Франциско Калифорния Пътуване Jane Review за бегачи Пътуване Jane Review за бегачи Пътуване Jane Review за бегачи. Опитах го и споделям съвети! Лесна за използване преносима чанта за писоари, която е за еднократна употреба. Баня Рецепта за купа за зелено пюре от манго: Рецепта за купа за зелено пюре от манго: Невероятно зелена рецепта за пюре с кисело мляко. Рецепта за зелено пюре от манго в купа, която е пълна със здравословни съставки ⚡ от Shareaholic .